Sommar är här!

Den sista lektionen på SAS grund var i torsdag och vi gick ut och spelade cricket i Humlegården. Vi hade det så roligt tillsammans och det var en bra blandning av människor från olika länder. Till sist sa alla hur kände man om kursen på sitt språk. Det var lite roligt för vi förstod inte riktigt vad man sa men man kunde känna att det var en bra stämning.

Nu är det sommarlov och sommartid i Stockholm, så jag ger lite färger av sommar till alla!

Tags: , , ,

7 responses to “Sommar är här!”

  1. kyle78234 says :

    Wow! This is an incredibly beautiful bed of flowers! I love it a lot 🙂 Thanks for posting it, and I hope you have good luck in future photo adventures.

    ~My Blog

  2. Maira Martins says :

    Dina bilder är så vackra! Grattis! Det var så bra att vara tillsammans med er i Humlegården. Jag kände mig glad. Och visserligen den bästa var när alla sade något i sitt språk!
    ***
    Jag har tittat runt din blog och gillar mycket fotokollage under rubriken ‘Photographs’. Det är ett intressant sätt att presentera bilder.

    Jag kommer att följa med RSS 🙂

  3. Anne-Maj Jakobsson says :

    Varför blir dina bilder bättre än mina? Jag som är äldre borde väl kunna det bäst;-)

Leave a Reply

