Hämtar surdeg

Jag hittade ett surdegsrecept i morse och skulle prova det. Jag skrev ned vad jag behövde och gick till en ICA butik. Jag hämtade nästan alla grejer som stod på inköpslistan utom en. Jag såg den inte i hyllan. Så frågade jag en personal och fick hjälp direkt. Men hon hittade inte grejen. Så hämtade hon en annan personal. Han visade mig grejen men jag trodde inte att den var den. Så visade jag honom mitt recept. Det stod surdeg på receptet. Och han sade att man skulle göra den själv hemma. Jag blev generad. Errr okej. Tack att ni hjälpa. (I tried to look innocent as much as possible and I’m Asian who tries to learn myself to bake bread) :D. And I can laugh at myself sometimes.

Leave a Reply

