Den var inte min dag

I går var den en dålig dag. Jag vaknade tidigt kanske kl.5 eller 5.30 och tänkte på en uppgift som jag gjorde på kontoret, försökte hitta en lösning till uppgiften. När klockan var kvart över sex, steg jag upp och åt någon ting fort. Sedan åkte JJ och jag till Arlanda därför att JJ hade lovat att träffa en thailändsk tjej, som äntligen hade bestämt att besöka Sverige några år av att fundera på det.

Vi var framme kl.7.10 och planet landade kl. 6.55. Men det gick otroligt väldigt långsamt med bagage. Hon kom ut från säkerhetskontrollen nästan kl.8. Sedan, åkte vi bilen till en tågstation i Sundbyberg för att hon skulle träffas en tjej som bor i Västerås och bo hos henne. Klockan var 7.45 nu och jag måste vara på kontoret innan kl.9.05, annars måste jag köpa bageri för kollegor.

9.03 var jag framme på kontoret. JJ gjorde det för mig men blev sent till sin möte. Kl.10 blev jag trött redan och fungerade hjärnan inte. Nu visste jag att det blev för mycket att göra. På eftermiddagen testade en applikation med en kamrat. Den fungerade inte heller. Nu hade jag ett nytt problem till och blev mer stressad.

Kl.19 lämnade jag kontoret och kände som en dator med en full hårddisk.

4 responses to “Den var inte min dag”

  1. Christer says :

    Ahh kan bara bli bättre iaf då.. Dags formatera disken kanske haha // Chrille

  2. Anne-Maj Jakobsson says :

    Min Jay, du kanske inte skall vara så ambitiös. Löser du inte ett problem så testa ett annat arbete du har på gång. Du måste vila från den första uppgiften ett tag. Sedan när du börjar med det du jobbat med men inte löst, tror jag att det går lättare efter en paus ifrån det. Testa!

Leave a Reply

